Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 martie 2018

Rugaciune in prag de seara
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
20 Martie.2018

Doamne Tata Sfint din Cer
Tu ne ocrotesti pe toti.
Nu sunt vretnic dar te rog
Rugaciunea sa-mi primesti.

Iarta-ma ca am gresit
Ca in timpul acestei zile.
Nu am fost prea linistit
Si-am vorbit urat cu lumea.

Iarta-ma ca s-a intimplat
Sa n-ascult cuvintul tau.
Ca putin am injurat
Si am fost putin cam rau.

Doamne.Tata tu esti bun
Ne veghezi si ne Iubesti.
Ai rabdare si ne ierti
Si mereu ne ocrotesti.

Inainte de culcare
Te rog Doamne sa ma ierti.
Ca in ziua ce se incheie
Nu am fost prea cuvincios.

Te rog Doamne sa ma ajuti
Sa fiu bun.sa am rabdare.
Pe Oameni sa ai Iubesc
Sa le fiu mereu aproape.

Alunga ispita rea
Si gandul urat din minte.
Pune-n Ochii mei lumina
Si in Inima Iubire.
Te Iubesc.
AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu