Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 martie 2018

Ce dulce e Iubirea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
2 Martie.2018

Ce dulce e Iubirea ta
Ma mingaie in Inimioara.
Imi pune zimbet in priviri
Si ma face sa fiu puternic.

Esti unica si inocenta
N-am mai vazut o Fata cum esti tu.
Sunt fericit ca-mi esti Iubita
Ca linga tine ma simt implinit.

Nu cred ca-i un Baiat mai norocos ca mine
Care sa aibe linga el o Zana.
Tu esti dorinta mea implinita
Versul frumos de Poezie.

Te Iubesc mult.Am scris pe Cer
Cu stelele in miez de noapte.
Iar soarele ti-a pus in geam in zori
Zimbet si Poezia cea frumoasa.
Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu