Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 5 martie 2018

S-a terminat povestea noastra
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
5 Martie.2018

Frumoasa a fost ziua cand ne-am cunoscut
Imi amintesc si-acum.Afara era vara.
Soarele ne zimbea de sus
Tu erai dulce.Un boboc de Fata.

Si ne-am Iubit sincer si pur
Eram cei mai frumosi.
Pina cand nu stiu cum
Tu ai ales sa pleci.

In urma noastra au ramas
Amintiri minunate.
Vise.trairi versuri de Poezii
Iubirea spulberata.

Tot ce-am trait si ne-a legat
E O Dulce Poveste
O Stie Cerul.Stelele
Si Florile frumoase.

Acum sunt doar fotografiile cu noi
Amintirile noastre.
Eu le pastrez si-acum cu drag
Caci am tinut la tine.

Un ultim gand il scriu in vers
Si-l pun pe o hartie.
Vintul sa ti-o aduca tie
Sa sti ca inca ma gandesc la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu