Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 martie 2018

De ce ma chinui?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
19 Martie.2018

Sti ca imi esti draga.tin la tine
Sti ca te privesc.ca pe un Inger.
In tine am vazut tot
Dar tu astazi ma lovesti.

Adu-ti aminte serile senine
Cand amindoi priveam Ceru-nstelat.
Cand iti scriam un vers de poezie
Si-mi adormeai in brate.eu te sarutam.

Cate sperante ne faceam
Visam tinindu-ne de mina.
Acum ma vrei.s-au te prefaci
Nici nu ma lasi.nici nu stai linga mine.

De ce ma chinuiesti Iubito draga
Cu ce-am gresit in fata ta?,
Singura vina ce o am fata de tine
E ca m-am indragostit prea rau de Fiinta ta.

Nu ti-am facut nimic rau sa te doara
Te-am Iubit din Sufletul meu.
De ce tu esti straina si aroganta
Ma doare ori ce gest altau.

Bine.te las sa pleci.mergi inainte
Nu mai vreau sa pling.nu merita.
Ramai acolo unde ai ales
Ramai cu el.Sa fit doar voi in Univers.

Sa te Iubeasca asa ca mine
Sa sa te vada Zana lui.
Dar cand vei fi mai fericita
Sa plece si sa-ti amintesti de mine cat am suferit.

Nu-i un blestem.nici rautate
E Doar o lectie pe care s-onveti.
Sa sti sa pretuiesti Iubirea
Si pe cei care le spui.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu