Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 27 martie 2018

Imi pasa de tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
27 Martie.2018

Nu ma intreba de ce imi pasa
Daca noi nu mai suntem impreuna.
Atit de tare mi-ai intrat la Suflet
Ca vreau sa te vad fericita.

Trecutau ani de cand ne-am despartit
Si am pus punct povestii noastre.
Dar ai ramas mereu in al meu gand
Nu te-am uitat o clipa.o secunda.

Mereu la Dumnezeu eu m-am rugat
Sa aive grija sa zimbesti.
Sa te fereasca de necaz si rau
Si sa te ocroteasca peste tot.

I-am spus sa iti aduca aminte de mine
Sa te indemne sa-mi vorbesti.
Dorinta mi-a implinit.Tu ai vorbit cu mine
Si-am povestit.printre cuvinte am ratacit.

Nu vreau nimic eu de la tine
Nici sa ma mai Iubesti nu iti mai cer.
Nu stiu de ce fac asta.Dar vreau sa-ti fie bine
Sa ai o Viata minunata.Sa zimbesti.

Stiu ca-i un Suflet minunat
Lafel si Inima-i frumoasa.
Sa crezi in tine.si sa vrei
Sa zimbesti cum Soarele se rasfata.

Asa ca am incredere in tine
Ca tu vei fi o Zana mica.
Ca vei avea o Viata de Poveste
Si ai sa fi o fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu