Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 martie 2018

Asteptindu-te sa vi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
2 Martie.2018

Te desenez in mintea mea
Si te imbratisez in Suflet.
Caci vreau sa vi in Viata mea
Aidoma precum un Inger.

Ma pierd in visul cel plin de culoare
In care tu esti minunata.
Si caut sa pot sa te iau cu mine
Sa te aduc in realitate.

Ma tot intreb.cand ai sa vi?
Tot te astept sa-mi fi aproape.
Eu iti vorbesc prin Poezii
Si zbor cu tine-n vis in fiecare noapte.

Tot asteptind sa imi apari in cale
Imi fac. curaj sa iti vorbesc.
Despre Iubire si visele-n care
As vrea sa fim noi doi aici.

Asa ca scriu versuri.Le pun in strofe
Pe avioane de Hartie.
Le pun pe aripile vintului
Sa le aduca drept la tine.
Sa vi.sa sti ca te astept Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu