Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 noiembrie 2017

Sa nu m-astepti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Noiembrie.2016

Degeaba plingi acum Iubito
E Prea tirziu pentru pareri de rau,
Ti-am fost alaturi te-am privit ca pe o Zana
Dar tie nici macar nu ti-a pasat.

Vedeam in tine-o Floare inflorita
Un Soare ce-mi lumina Viata,
Tu pentru mine erai totul,Fericire
Si Inima ce-mi bate-n piept.

Nu plinge-acum ca nare rost
Am plins eu pentru amindoi,
Visam la fericire,dar n-a fost
Visam ca vom fi amindoi.

Să nu m-aştepţi, că n-am să vin
În trup ş chip de humă
Timpul iubirii-i prea infim
Să-ţi fiu prin viaţă urmă

Acum eu nu mai cred in noi
De si Iubire-ti port in Suflet,
Mi-e frica de tine,de noi doi
Se pare ca mi-e frica de Iubire.

De-aş fi doar chip, mi-ai vrea sclipirea
Din ochi, din gură miere
De-aş fi doar trup, mi-ai vrea simţirea
Cu daru-i de plăcere

Mai bine e sa fim doar simpli Amici
Sa ne vorbim cind ne-ntilnim,
Sa mergem noi pe drumul nostru
Purtind in Suflet amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu