Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 noiembrie 2017

Cartea cu povesti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Noiembrie.2016

Impreuna am scris o carte
O Carte plina de Povesti,
In care Iubirea plutea in fata noastra
Tu erai Zana,eu Baiatul care Te Iubea.

In zorii zilei Florile zimbeau
Cind tu esai asa frumoasa,
Toate iti daruiau parfumul lor
Tu erai rapitoare,Regina cea mai aleasa.

In lumea noastra de Poveste
Totul era asa ca intr-un vis,
Traiam intr-un palat de-arama
Iar eu te ocroteam,eram un Print.

Seara cind luna umplea Crul
Noi eram in gradina amindoi,
Tu erai sclipitoare,Zana buna
Eu te stringeam in brate,imi zimbeai.

Acum toate au ramas in Carte
Visuri,Si clipele frumoase,
Tu Zana rapitoare stralucind
Eu intristat si pustiit.

Vei rămâne-n amintire cum știam eu că ești,
O pagină albastră din cartea cu povești,
Un izvor plin cu vise pe care l-am secat
Când, înotând către iluzii, m-am înecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu