Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 7 noiembrie 2017

Ma doare indiferenta ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Noiembrie.2017

Am tinut la tine mult
M-am indragostit prea tare.
Te-am apreciat prea mult
Si-acum Inima ma doare.

Erai Ingerul Divin
Lumina dulce a zilei.
Zimbetul meu din priviri
Inima ce-mi bate tare.

Of de ce-i lasat asa
Sa Iubesti si-apoi sa plingi.
Sa te doara Inima
Sa versi lacrimi zi de zi.

Ma doare ca esti departe
Ca nu vrei sa imi vorbesti.
Nu stiu ce ai tu cu mine
De ce nu vrei sa ma vezi.

Am sa tac.chiar de mi-e greu
Nu voi mai plinge de-acum.
Stiu ca te-am Iubit frumos
Of Te Iubesc si acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu