Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 7 noiembrie 2017

A Fost Iubire s-au ce-a fost?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Noiembrie.2016

Noi ne-am indragostit unul de altul
De la prima intilnire.
Si impreuna intr-un glas
Am spus ca asta e Iubire.

Ne-am sarutat si ne-am placut
Ne-am strins in brate si-am recunoscut.
Ca suntem facuti unul pentru altul
Iubirea este pentru noi stindardul.

Acum ma-ntreb?,a fost Iubire?
S-au asta am crezut doar eu.
Eu te priveam ca pe o Floare
Iar tu mimai Iubirea.asa cred.

N-a fost sa fie nimic din ce-am crezut
Acum spun ca a fost un vis urit.
Chiar daca au fost clipe minunate
Toate de vint au fost spulberate.

Am crezut mult in noi
Si in Iubirea noastra.
Dar astazi te intreb
A Fost Iubire intre noi?,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu