Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 decembrie 2017

Vis de Iarna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Decembrie.2016

Afara ninge linistit
Totul e alb in jur,
Zapada brazii a impodobit
Si totul e de vis.

Noi suntem impreuna,Te Iubesc
Ne jucam cu zapada,
Asa de dulce si frumoasa esti
O Scumpa Fata,Draga.

Tu esti Creiasa Zapezii
Ce frumos straluceste,
Esti Zana mea ce-a buna din Poveste
Fata ce ma Iubeste.

Si alergam pe derdelus
Esti rosie-n obraji,
Te string in brate,te sarut
Si iti soptesc,cu Drag,
Ca tu esti tot ce azi traiesc
Esti universul meu.

Luna apare printre brazi
Si fulgi argintii danseaza,
Se-aseaza toti in parul tau
Esti ce-a mai minunata.

Si-ajungem noaptea la cabana
Se-aud incet Colinde,
Te string cu Drag la pieptul meu
Somnul sa te alinte.

Si te privesc,cum dormi
Cit de frumoasa esti,
Nu imi pot lua privirea de la tine
Cit de mult Te Iubesc.

Asta-i un vis ce il traiesc
Un vis real,frumos,
Tu esti tot ce Iubesc
Frumos Inger Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu