Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 decembrie 2017

Inca Te mai Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Decembrie.2016

A Trecut atita timp
De cind noi ne-am despartit,
De cind visul cel frumos
S-a sfirsit si nu-l mai simt.

Am crezut prea mult in noi
Si-mi doream ca impreuna,
Sa traim intr-o poveste
Sa fim fericiti noi doi.

Inca eu Te mai Iubesc
Nu mai cred ca ai sa vi,
Amintirile sunt vii
Si te port cu Drag in Suflet.

încă stau nemişcat pe buzele tale
când vrei să spui ceva inima bate mai tare
zumzetul ei devine o melodie a spaţiului necucerit
între noi
unde facem culcuş viitorului închipuit
romantic.

De-as sti ca tu esti fericita
Ca linga el esti mai Iubita,
M-as bucura in sinea mea
Ca ai in Viata tot ce eu nu iti puteam da.

Dar sigur el nu te Iubeste
Asa cum am facuto eu,
Mi-ar pare rau sa aflu ca Inima-n tine se topeste
De suparare si de greu.

Conteaza ca te-am cunoscut
Pe tine Suflet cald SI blind,
De la tine am invatat
Sa Iubesc,cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu