Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 decembrie 2017

Ninge linistit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Decembrie.2016

Afara a inceput sa ninga
Si totul e frumos in jur,
Te tin in brate scumpa mea Iubita
Esti o minune,Inger bun.

Atit de scumpa si frumoasa esti
Tu esti un Inger nu Femeie,
Esti ce-a mai minunata Fata pe acest pamint
Lumina,Aier,Viata pentru mine.

Doar tu mai atins in Inimioara
Cu mingaierea ta cea calda,
Si mi-ai pus fericirea-n Suflet
Tu esti un Inger dulce Fata Draga.

Si ninge,ninge linistit
In casa arde focu-n soba,
Ma joc in parul tau si te alint
Si iti ascult Inima cu iti bate lin.

Ma pierd sub mingaierea ta
Sub mina calda si gingasa,
Esti tot ce am mai Drag n Viata
Esti jumatatea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu