Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 decembrie 2017

Drumul spre fericire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Decembrie.2017

Dintodeauna am visat
La fericire si Iubire.
Cu bratele spre Cer intinse
Pe Dumnezeu l-am implorat.

Sa se intoarca.catre mine
Si sa imi stearga lacrima.
Sa-mi puna-n Inima Iubire
Si in Suflet un gram de fericire.

In Viata am primit destul
Nimic material nu imi lipseste.
Degeaba daca nu sunt fericit
Si nu am parte de Iubire.

Unde o fi cheia lacatului ce imi tine Sufletu incuiat
Sa pot sa il eliberez odata?,
Nu vreau decat Iubire.e de-ajuns
Sa pot zimbi si eu ca lumea toata.

Am asteptat.ma intreb cat mai astept?,
Va veni si la mine-odata
Acel moment in care sa simt ca sunt implinit.?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu