Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 decembrie 2017

Tu ma respingi.eu Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Decembrie.2017

Atit de mult imi placi
Esti tot ce imi doresc.
O Dulce Floare rara
Un Ingeras Ceresc.

Eu vad in tine tot
Soarele.Cer senin.
Tu imi dai liniste
Tu ma faci fericit.

Dar cat de mult imi placi
Si cat de draga-mi esti.
Mereu tu fugi de mine
Imi spui ca suntem doar amici.

Nu vreau sa-accept asa
Eu te vad mult mai mult.
Of Fata de-ai vedea
Ce e la mine in Suflet.

Nu pot sa te oblig
Sa-mi fi Inger in Viata.
Dar am un of si sufar
Ca nu te am in brate.

N-am reusit nimic
Sa iti arat Iubirea.
Gandeste-te putin
Nu alunga Iubirea.

Sunt mult prea atasat
Si vreau tu sa zimbesti.
Nu sunt ca alti Baieti
Sincer eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu