Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 decembrie 2017

Cu tine am simtit ce e Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Decembrie.2017

Eram un Om pierdut ce ratacea
Asta pina te-am intilnit pe tine.
Plingeam mereu ca nu gaseam Iubirea
Dar tu ai puso-n Inima la mine.

Cand te-am privit in fata mea
Mi-am zis.Doamne ce Inger.
De as avea si eu alaturea
As fi un Om ce numai plinge.

Si am vorbit.ne-am luat in brate
Lacrimi de fericire curgeau pe obrajii nostri.
Te-am strins cu drag la pieptul meu
Si am simtit Iubire.

Am inceput timid sa ne cunoastem
Si ne certam fara de sens.
Dar cu rabdare tu ma luai in brate
Soptindu-mi.Te Iubesc.

Ma linisteam.si-am invatat
Cum este cu Iubirea.
Astazi esti Ingerul meu minunat
Fata cea draga mie.

N-am sa mai fac nici o gresala
Am sa te pretuiesc.
Caci tu imi scri frumos in Inima
Cuvintul.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu