Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 noiembrie 2017

Iubirea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Noiembrie.2017

Imi esti lumina din Ochii mei
Aerul ce il respir.
Cuvintul cel rostesc intai
Versul ce spune Te Iubesc.

Alintul.mingaierea mea
Iubirea pura ce mainvaluie.
Esti Fata cea mai minunata.cea mai cea
Inima ce imi bate in piept.

Te Iubesc mult.nu am cuvinte
Tu maimplinesti si imi dai Viata.
Cu tine-alaturi am doar zile senine
Tu imi faci Viata poezie.

Sunt cel mai fericit in bratele tale
Tu sti sa ma alinti.si sa ma duci in Rai.
Tu imi aduci visele in realitate
Datorita tie astazi traiesc.

Cand noapte imi adormi in brate
Te privesc.Esti Ingerul meu.
Din Inima eu Te Iubesc pe tine
Esti dulce.Esti Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu