Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 7 noiembrie 2017

De-atitea ori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Noiembrie.2017

De-atitea ori in Viata mi-am propus
Sa ating Soarele cu mina.
Sa prind fericirea in mina si sa-i spun
Ramai aici.stai linga mine.

Si am zimbit mereu din Suflet
Soarele a stralucit mai cu putere.
Luna in noapte a venit linga mine
Si mi-a promis ca va-implini visele mele

Si uite ca-astazi pot zimbi
Iubirea mina mi-a intins.
Si mi-amplinit dorintele.
Am Ingerasul drag ce il alint
Ce-mi lumineaza zilele.

De-acum inainte am sa stralucesc
Am tot ce-i mai frumos pe lume.
Sunt fericita si Iubesc
Sunt o Fata implinita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu