Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 decembrie 2017

Ne-am jurat Iubire nesfirsita
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Decembrie.2017

Am crezut prea mult in noi
Si-am ales sa ne Iubim.
Ne-am dat mina si-amindoi
Eram tare fericiti.

Tu erai Ingerul meu
Eu eram Ingerul tau.
Si Iubirea o Poveste
Totul scris in curcubeu.

Nimeni nu era ca noi
Veseli si nedespartiti.
Din Iubirea noastra pura
Mi de stele au rasarit.

Dar usor fa-r deinteles.
Sa sfirsit Povestea noastra.
Tot ce-odata am trait
Astazi sunt doar poze in rama.

Si pe Cer stelele noastre
Usor au cazut mai jos.
Si nasc mii de dorinte pure
Ce sigur s-or implini.

Si cand iarasi va sa vina
Iubirea sa ne atinga.
Va fi mult mai minunata
Va dura Viata intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu