Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 decembrie 2017

De ce sa pling cand pot fi fericit?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Decembrie.2017

Mereu am pus Suflet si i-am Iubit pe Oameni
Prea repede m-am atasat de ei.
Le-am pus fara de teama Inima in palme
Si evident ca-m suferit.

Cand am Iubit am facuto curat
Si am crezut in cea delinga mine.
Dar n-a fost deajuns.Nu a fost bine
Totul s-a spulberat si-am plins.

Astazi vreau sa nu mai imi pese
Sa nu mai pun la Suflet tot.
Nu vreau sa ma gandesc la cei ce nu merita
Nu vreau sa-i mai Iubesc pe cei rai.

Sigur am inceput sa imi pierd bunatatea
Dezamagirile m-au impins intr-acolo.
Nu imi bat joc de nimeni.ci Iubesc Iubirea
Dar simplu.nu mai vreau sa-mi pese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu