Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 decembrie 2017

Vreau sa vi inapoi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Decembrie.2017

Intre noi este Iubire
Chiar de astazi nu esti cu mine.
Tu mi-esti Inger.Eu sunt Print
Dulce Fata.esti un vis.

Am crezut si cred in tine
Esti tot ce-mi doream sa am.
Ai lasat Iubirea vie
Mai facut sa fiu barbat.

Cum sa fac sa fi iar tu
Sa mai stai putin cu mine?,
Sa te string cu drag la piept
Sa imi fi tu iaras Inger?.

Mi-este dor si imi doresc
Sa-ti mai simt parfumul fin.
Sa-ti aud vocea cea blinda
Cum imi spune.Sunt aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu