Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 decembrie 2017

Vreau sa te scot din nervi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Decembrie.2017

Sunt un Om mult prea direct
Vorbaret si indraznet.
Cateodata cam timid
Si mereu nelinistit.

Cand mi-e drag prea mult de tine
Caut iute un motiv.
Sa ma cert putin cu tine
Sa te enervez putin.

Nu o fac.cu rautate
Nici pentru ca am ceva.
Ci doar cu sinceritate
Pentru ca mi-esti mult prea drag-a.

Asa dar daca esti trist
Sau putin cam plictisit.
Lasa-te pe mina mea
Sa te enervez putin.

Si-o sa-ti placa.crede-ma
Ai sa vezi cum vei zimbi.
Asta-mi place sa te vad
Cum te scot eu din sarite.

Dar o fac.ca Te Iubesc
Ca imi pasa mult de noi.
Chiar si nervii e Iubire
Of ce-mi placi.cand tipi la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu