Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 decembrie 2017

Indiferenta doare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Decembrie.2017

Suntem frumosi noi impreuna
Tu esti Ingerul.eu simplu pamintean.
Iubirea ta manvaluie cu totul
Si fericiti suntem noi doi.

Fie ce zi pe care o petrecem impreuna
E Plina de parfum de fericire.
Soarele lumineaza Cerul
Si vintu-n soapta usor adie.

Dar asta e o clipa-a Povestii noastre
Asa traiam in vremurile de-nceput.
Astazi suntem mult prea departe
Tu rece.eu un umil Om ce pling.

Ma doare cand imi spui cuvinte reci
Cand vad ca nu iti pasa ca eu sufar.
Cand ma alungi si ma indepartezi
Cand vad ca nu vorbesti cu mine.

Respingi cu vehementa orice gest
O-nbratisare-o stringere de mina.
Tu sigur nu ma mai Iubesti
Acum nu mai esti Zana buna.

Ce doare stiind ca Te Iubesc
Si vad ca tu te-ai detasat.
Pacat ca astazi tu nu ma mai vezi
Ai sa-ntelegi ce ai pierdut.tu intr-o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu