Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 decembrie 2017

In fiecare zi ma indragostesc de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Decembrie.2017

Mai ceva decat un star de cinema te vad
Dupa mine ar trebui sa ai o stea la Holiud.
Tu ai venit cand era totul gri in Viata mea
Acum si noptile au nuante vi.

Tu esti alintul meu cel frumos
Ingerul drag ce-l Iubesc.
Tu maimplinesti si-mi dai Viata
Din Suflet eu Te Iubesc.

Poate ti-au zis despre mine prosti
Doar dupa tine as inebuni.
Si ma agat iar de stele  poate te vad printre ele
Mina ta.mina mea se vor prinde.
Alte stele pe Cer vom aprinde.

In fiecare zi ma indragostesc de tine
Sunt victima Iubirii tale.lasa-ma sa pacatuiesc.
Esti visul frumos ce-l traiesc
O Doamne cat de mult Te Iubesc.

Nimic nu maimplineste
Decat dragostea ta.
Tu esti pentru mine intreg universul
Esti Inima ce-mi bate in piept.

Mereu tu ai sa-mi fi Zana
Mereu ne vom tine de mina.
In fiecare zi Te Iubesc mai mult
De tine sunt indragostit la nesfirsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu