Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 1 octombrie 2017

Te Iubesc dar nu mă vezi
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
1 Octombrie.2016

Atît de Dulce ești tu Fata
La Inima tu mi-ai intrat.
Te Iubesc.cum nu am Iubit vreodată
Dar ce păcat tu nu mă vezi cit îmi ești tu de Draga.

Mereu apar în preajma ta
Si te privesc.cu-atita bucurie.
Mă uit la tine ca la Soare
Dar tu nu ai Ochi pentru mine.

Te string în brațe și te liniștesc
Atunci.cînd plingi.ești supărată.
Iti scriu versuri frumoase.le citesc
Tu nu vezi ca eu Te Iubesc.

Tu ești departe si totuși aproape
As alerga la tine o secundă să te văd.
Sa te sărut si sa te string în brațe
Dar ce păcat că nu mă vezi.

Tu Iubești mult pe-alt cineva
În fiecare zi ai ești aproape.
Dar el stă lîngă tine nu te stringe-n brațe
Si-ti umple Ochii cei frumoși de lacrimi.

As da ori ce să-mi fi aproape
Sa poți să vezi cît Te Iubesc.
Dar în zadar visez la tine
Tu nu ai Ochi să vezi ce-nsemni tu pentru mine.

Păcat că ești tare frumoasa
Si stai linga un Om ce te rănește.
Ca lași ușor timpul să treacă
Si nu te uiți la cel.ce Te Iubește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu