Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 1 octombrie 2017

Fata frumoasa
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
1 Octombrie.2016

O Fata dulce si frumoasa
Cu Ochii albaștri ca marea.
Cu.chipul strălucitor de Zana
Ea e unica in lume.

Atît de dulce.inocenta
Toți capul după ea-si întorc.
Ești minunata tu Copila
Păcat.că-i crezi pe toți cei intilnesti.

Toți au văzut că ești frumoasă
Naiva.Dornica de-avea.
Si astfel îți șoptesc vorbe frumoase
Doar să se bucure de-o aventura-n compania ta.

Ai suferit și-ai plîns din toate astea
Si ți-ai promis să-i rănești pe Băieți.
Pentru că rău în Viața ți-au făcut ei tie
Poate chiar unii te Iubesc.

Si eu ți-am fost aproape.Te-am Iubit
Curat.Frumos de tine m-am îndrăgostit.
Visam si îmi doream cu tine-o Viața minunata
Noi doi si o Familie frumoasă.

Dar Ochii tai vedeau doar ura
Si ți-ai dorit să îți respecti cuvintul.
Cînd ai văzut că m-am îndrăgostit
Ți-ai pus în practică cea-ce te-ai promis.
Sa ma rănești Băiat fiind.

Păcat căci te-am Iubit cu adevărat
Si-am căutat să te feresc de rău.
Ca pe o Zână te priveam
Si îmi fafaceam planuri frumoase.

Dar ai plecat.Eu am plîns mult în urma ta
Erai cea mai frumoasa Fata din această lume.
Mă doare ca nu ai grijă de tine
Si toți astăzi se folosesc de tine.

Te rog deschide Ochii mari
Chiar dacă tu nu vezi cu ei.
Caută să privești cu mintea ta
Te rog nu mai vreau.nu-i bine.

Nu-ți cer să vi iar lîngă mine
Nu-ti cer să fi Iubita mea.
Dar vreau tu să zâmbești să-ți fie bine
Căci te-am Iubit.Si țin la tine Zana mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu