Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 octombrie 2017

Parfumul noptii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Octombrie.2016

Ce noapte minunata-n doi
Cerul e albastru azuriu,
Stelele vesele sclupesc
Iar eu te tin in brate ,Te Iubesc.

Vintul sufla plin de mingaiere
Parfumul Florilor ni-l aduce in dar,
E Noaptea albastra Iubito
Iar eu sunt fericit ca te am.

Parfumul Iubirii din noapte
Ma alinta cind ma stringi in brate,
Adorm mingaiat si rasfatat
Esti tot ce am pe pamint mai drag.

Cu tine mereu impreuna
Voi fi trup si suflet al tau,
In noptile pline cu luna
Sa adormi rasfatata in bratele meu.

Am sa scriu pe Cer cu Stele
Ca Te Iubesc Ingerasul meu,
Ca tu iinsemni tot pentru mine
Esti Inima si Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu