Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 octombrie 2017

O Zi in Rai
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Octombrie.2017

Un Inger esti ce straluceste
Plin de caldura si lumina.
Tu sti sa faci ziua senina
Sa-i dai culoare Cerului.

Ai luat Soarele in palmele tale
Si mi l-ai pus in Inima ce-mi tremura de frig.
Mi-ai aratat cat de senina e Iubirea
Si cu grija mai rasfatat.

Mi-ai daruit o zi de vis
O Zi ce-as vrea sa se repete pin la infinit.
Sa simt ca pot sa daruiesc
Si sa visez real.Sa pot trai.

As fi vrut sa tin timpu-nloc
Sa opresc.ceasul.Sa te tin in brate.
Sa nu se termine ce tu mi-ai oferit
Sa fiu inpreajma ta o Viata.

Dar a trecut frumos.Iti Multumesc
O Voi pastra cu drag in Suflet.
M-as bucura sa retraim dinou
Zile de genul cat mai mult in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu