Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 11 octombrie 2017

Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Octombrie.2017

Inima mea te-a ales pe tine
Ai place mult caldura ta.
Mereu ma-ntreaba de ce nu esti linga mine
Caci spune tu esti Zana mea.

In noapte cand linistea e apasatoare
Se-aude murmurul ei din pieptul meu.
Cum blind te striga-ncet pe nume
Ar vrea sa fi aici sa ma adormi.

Ce sa-i raspund.nici eu nu stiu
Degeaba imi placi tu daca nu e si invers.
Visez si sper ca intr-o zi
Poate-ti vei indrepta privirea catre mine.

Inima mea e sincera mereu
Nu ma dezamagit niciodata.
Imi pare rau ca tu nu esti Iubita mea
Sa pot sa-i implinesc visul de-o Viata.

Da recunosc ca-s deacord cu ea
Ca imi placi mult.Ca tin la tine.
Am inteles ca esti doar in Inima mea
Iar noi suntem doar doi Prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu