Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 11 octombrie 2017

Doctore ma doare Viata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Octombrie.2017

As vrea sa am puterea de-a vorbi
Cu-al meu destin ce imi calauzeste Viata.
Sa il intreb nedumerit
De ce a ales sa imi ea speranta.

De ce nu-mi da si mie implinire
Cu-aceias mina cat altora le-a daruit.
De ce mi-a pus durere.neimplinire
In Anii astia ce-au trecut.

De-ar fi putere Omeneasca
Un Doctor sa-l pot intreba.
I-as spune tare ca ma doare Viata
Ce sa fac sa-i  opresc durerea?.

Mi-e greu sa imi vad Inima plingand
De nempliniri si lovituri.
Parca as fi un Om plin de lucruri urate
De toate-mi sunt impotrivite.

Da astea sunt doar intrebari
Din gandurile izvorate.
Nu voi gasi niciun raspuns
Atita stiu ca pling.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu