Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 5 octombrie 2017

Tot ce-mi doresc e Iubirea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Octombrie.2017

Astazi sunt un Om implinit
Am tot ce mi-am dorit in Viata.
Un singur vis e neimplinit
Iubirea ta nevinovata.

Nimic nu e mai minunat
Decat alintul si Iubirea ta.
Tot ce m-ar face fericit
Esti tu as vrea sa-mi fi Zana din Viata mea.

De mi-ai da mina si-ai veni
In Viata mea tu dulce Fata.
Iubirea ta m-ar implini
Mi-ai fi Inger.O Minunata Fata.

As vrea sa-mi cant Iubirea tare
Sa vada toti cat sunt de fericit.
De mai Iubi tu Fata draga
Am fi noi doi mereu un infinit.

Primeste-ma in Viata ta
Nu sta pe ganduri.nu ezita.
Te privesc.ca pe Zana buna
Of de mai lua usor de mina.
Si mai Iubi Fata senina.

Esti tot ce imi doresc din Suflet
Sa fi tu Soarele pe Cerul meu.
Cu tine impreuna am sa construiesc
Cel mai frumos intreg din univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu