Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 6 octombrie 2017

Te pretuiesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Octombrie.2017

Esti tot cea.ce imi doresc
Tot ce-am visat ani multi larind.
Esti tot ce vreau si ce Iubesc
Tu numai tu ma implinesti.

Nu ne stim de prea multa vreme
Nu ne cunoastem foarte bine.
Dar am prins asa drag de tine
De parca am Copilarit impreuna.

Gandesti senin.Esti mult prea calda
O Fata ce stie ce vrea.
Cand spun ca imi placi si mi-esti draga
Sa sti ca spun din Suflet sincer asta.

Stiu ca putin exagerez
Spunindu-ti toate astea prea devreme.
Dar stiu ca nu este pacat
Sa iti marturisesc tot ce simt pentru tine.

Nu vreau sa crezi ca-ti cer.ceva
Cum ca fortez Prietenia noastra.
Dar crede-ma ca-mi place firea ta
Esti Fata cea mai minunata.

Prietenia noastra va dura mereu
Nu vreau vreodata sa se-ncheie.
Esti mult prea minunata si-mi doresc
Sa fiu in preajma ta. Mereu Prieteni.

Si poate intr-o buna zi
Iti vei da seama cat demult imi placi.
Si vei intinde mina catre mine
Si poate vom fi fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu