Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 octombrie 2017

Povestea Iubirii noastre
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Octombrie.2017

Totul a inceput frumos
Cand nici nu ma gandeam la asta.
Ai aparut in Viata mea
Si toate s-au schimbat in bine.

Asa senina si suava
Cu Ochii dulci de abanos.
Mai facut sa vad Viata altfel
Sa cred in visele ce le visez.

Eram Prieteni lainceput
Vorbeam deschis despre orice.
Dar Inima a vrut mai mult
Si a ales sa fim Iubiti.

De-atunci totul e o Poveste
Melancolie dulce melodie.
Iubirea pe noi necalauzeste
Si ne face zile senine.

Te-ador si Te Iubesc din Suflet
Tu esti tot ce dintodeauna mi-am dorit.
Te vad si Zana.dar si Inger
Esti Femeia ce vreau sa-mi fie Mama pentru aimei Copii.

Cu tine brat la brat pot construi
Un univers plin de culoare.
Pentru ca sti sa dai un sens lucrurilor
Si sa aduci pe Cer si noaptea Soare.

Imi place tot ce este intre noi
Povestea pura de Iubire.
Cand noaptea imi adormi in brate
Cand te veghiez cum dormi.Esti o minune.

Atit de fericit tu mai facut
Cand ai ales sa imi dai mina.
Esti visul meu.si Te Iubesc
Frumoasa Fata din Povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu