Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 octombrie 2017

Iubire dulce vis amar
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Octombrie.2016

Iubire-vis şi fantezie
Ce vrei tu de la viaţa mea ?!
Eu sunt atâta de pustie
Cum cerul fără lună, stea

Tu nu ştii că sunt plămădită
Din lacrimi, moarte şi dureri ?!
În piept am inima-mpietrită
O umbră-a celei ce-a fost ieri

Iubire unde esti cind am nevoie?
Sa-mi intinzi mina ta ce-a calda,
Sa imi aduci o mingaiere
Si sa ma stringi putin in brate.

Sa imi soptesti cu glas duios
Ca totul este bine de-acum inainte,
Sa-mi daruiesti clipe din povesti
Si visurile sa-mi fie implinite.

Aşa e scris, ca-n agonie
Un timp, de-acuma să trăiesc
Şi ca-ntr-o clipă de magie
Ce-atât am doar, ca să iubesc

Oare Iubire tu ma auzi?
Sa vi putin pina la mine,
Sa-mi umpli Sufletul de fericire
Si Inima s-o mingai cu parfumul tau.

Dar cred si sper ca Soarele o sa rasara
Si-am sa zimbesc si eu ca toti ceilalti,
Ca tu Iubire ai si pentru mine
O Parte mica adusa din Rai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu