Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 octombrie 2017

E Vreme de Ia-ma in brațe
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
12 Octombrie.2016

Iubirea ne leagă pe vecie
Pe noi ne-a ales dintr-o mie.
Sa fim amîndoi fericiți
O Viață întreaga ne despărțiți.

Tu ești miracolul meu
Minunea ce-a Draga a Vieții mele.
Tu îmi pui mereu Soarele pe Cer
Tu îmi aduci fericire.

E Vreme de ia-ma în brațe
Afară plouă puternic.
La tine mi-e cald si mi-e bine
Tu mă răsfeți cu ata Iubire.

De cind suntem amîndoi
Eu nu mai stiu ce e supararea.
Ochi mei zimbesc neîncetat
Eu Te Iubesc.curat.

Sa nu-mi dai drumu din brațe
Te Iubesc si te ador.
Tu ești tot ce îmi place
Tot ce trăiesc și Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu