Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 octombrie 2017

Da-mi o sansa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Octombrie.2017

Esti Fata visurilor mele
Pe care mereu mi-am dorito.
Alaturi vreau sa-mi tu zana
Sa construim o lume de Poveste.

Esti Fata ce ma implineste
Pe care vreau sa o rasfat s-o ocritesc.
Esti tot ce Sufletul meu asi doreste
Ingerul bun trimis de Dumnezeu.

Atit de dulce si suava
Mult prea firava ca o Floare.
De mai primi in Viata ta
Ti-as oferi tot ce e mai frumos din lume.

Te-as privi ca pe Ingerul meu pazitor
Si as fi trup si Sufle linga tine.
Ti-as darui clipe senine
Caci mie mi-a lipsit decand ma stiu Iubirea.

Dar astazi totul e un vis
Ne leaga o Prietenie strinsa.
Sunt mult prea sincer.spun ce simt
Sa nu te superi Fata buna.

Poate ca nu sunt cea.ce-ti doresti
Nu stiu ce Sufletului tau ai place.
Sa nu-ntelegi gresit ca te fortez
Sunt doar ganduri sincere ce le port in Suflet.

Macar Prietena sa-mi fi
Ma ajuti mult.Imi aduci zimbet.
Am sa te pretuiesc mereu
Esti o Fata frumoasa.o minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu