Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 6 octombrie 2017

Ți-am dăruit Inima mea
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
6 Octombrie.2016

Ți-am dăruit Inima mea
În ea mi-am pus toată Iubirea.
Si mi-am dorit să fi o stea
Dar ce folos.tu n-ai avut grija de ea.

Priveam la tine ca la Soare
Așa frumoasa te vedeam.
Spuneam mereu ca ești un Înger
Dar tie nici nu îți pasă.

Spuneai mereu ca ma Iubești
Eram un fericit că tu ești lîngă mine.
Credeam în tine Si-n Iubire
Dar tu rideai. Nu îți pasă de mine.

Cind Inima ți-am pus in palma
Eu am crezut ca-i înțeles.
Ca mie-mi ești cea mai Draga
Si ca din Suflet Te Iubesc.

Dar tu nu ai apreciat
Am fost un pansament ce rănile îți vindeca.
Cînd rana Sufletului ti sa vindecat
Mai părăsit.Rizand tu ai plecat.

Am plîns.dar iată că a trecut
Iubirea mea a fost curata.
Nu stiu daca eu am pierdut
Stiu doar ca lîngă tine mi-a plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu