Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 octombrie 2017

Cui ai pasa de Inima mea?
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
8 Octombrie.2016

Am Iubit cu Sufletul
Si mi-am dat si Inima din piept.
Am crezut că așa faci si tu
Ca-i să mă Iubești lafel.

Am văzut în tine lumea întreagă
Soarele.Cerul senin.
Te-am privit ca pe-o Icoana
Si din Suflet te-am Iubit.

Dar Inima mea era mințită
Iubea mult.credea în tine.
A Crezut în falsa ta Iubire
Si sa atașat prea mult de tine.

Acum ai plecat si plînge
Cui ai pasa ca e supărată?.
Plinge-ntruna si suspină
Lacrimile-i curg siroae .

Cui ai pasa ca eu pling?
Ca sunt nopți în care mă gindesc la tine.
Vinovat sunt eu ca m-am îndrăgostit de tine
Si ca te-am Iubit prea mult.

Acum tu ești bine.împlinită?
Ca te-ai folosit de mine.
Așa ai făcut mereu cu toți
Si zimbesti.îți pare bine.

Cînd ne-am cunoscut plingeai
Erai supărată.sufereai.
Aveai Inima rănită
Am luato-n palme și am ocrotito.

Apoi cind rana s-a vindecat
Nu ti-a mai pasat de mine și-ai tradat
Dar ar trebui să te gindesti
Ca-ntr-o zi ai să plătești.

Nu mai proceda așa te rog
Daca. chiar Iubesti fao din Suflet.
Te rog nu-ți mai bate joc
De cei de care te îndrăgostești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu