Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 13 mai 2018

Vreau sa fim o Viata impreuna
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
13 Mai.2018

Privesc la tine cu placere
Imi place mult Sufletul tau.
Ai Chipul pur si plin de frumusete
Ochii senini si dulci.

Esti ca in visurile mele
De cand te caut.Cat te-am asteptat.
Te-am desenat in minte.Si-am vorbit cu tine in Poezie
Azi esti aici.Esti linga mine.

Tot ce-mi doresc e sa fim noi
Sa ne unim singuratatea.
Sa bata o Inima-n alnostru piept
Si sa fim amindoi intreaga Viata.

Sa fi tu Ingerul meu pazitor
Eu sa te ocrotesc si sa-ti pun zimbet in privire.
Povestea noastra s-o traim pe veci
In Asta Viata si multe vor mai fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu