Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 1 mai 2018

Cand imi e dor de tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Mai.2018

Cand imi e dor de tine
Imi amintesc.ca-mi bati in piept.
Pentru ca tu mi-ai pus in Inima Iubire
Si mai facut frumos eu sa visez.

Cand imi e greu ca nu te am aproape
Privesc la pozele cu noi.
Mai vars o lacrima.O Sterg
Si privesc pierdut in jurul meu.

Nu stiu cum sa mai fac.ca tu
Sa vi aproape linga mine.
Mi-e dor si ma apasa in Inima
Tu mai facut sa pretuiesc Iubirea.

Opreste-mi lacrimile grele
Deschide-mi Ochii si fai fericiti.
Mi-e dor.Ma doare fara tine
Sa sti ca bati in almeu piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu