Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 mai 2018

N-ai sa ma pierzi niciodata
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Mai.2018

Intodeauna mi-am dorit
Un Suflet cald si minunat.
O Mingaiere.un alint
Iubire pura.nopti de neuitat.

Nopti pline de clipe frumoase
Sa te privesc.sa imi adormi in brate.
Si sa traim tot ce visam
In fiecare zi .Sa zimbim.sa ne bucuram.

Si visul mi s-a implinit
Acum tu esti Zana ce ma Iubeste.
Si tu.si eu am suferit
Am cunoscut durerea dragostei neimpartasita.

Nu am sa plec.n-ai sa ma pierzi
Eu iti voi fi loial.Mereu aproape.
Mi-esti draga mult.Si Te Iubesc
Noi vom fi impreuna o Viata intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu