Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 11 mai 2018

Poti sa fugi cat vrei ca to la mine vei veni
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
11 Mai.2018

Suntem facuti sa fim aproape
Sufletele noastre sunt pereche.
Inimile bat in cor
Iubirea impreuna ne doreste.

Amindoi suntem fericiti
Ne completam unul pe altul.
Eu fara tine nu exist
Tu fara mine nu te regasesti.

Chiar daca vei fugi de mine
S-au eu am sa ma ratacesc.
Nu vei ajunge prea departe
Tu tot la mine in brate vei veni.

Da pentru ca noi ne Iubim
Chiar daca ne mai si certam.
Noi impreuna suntem fericiti
Si tu.Si eu suntem sortiti.
Sa fim noi doi.sa ne Iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu