Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 8 mai 2018

Te-am iertat
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
8 Mai.2018

Ne-am Iubit.Eram frumosi
Tu erai zimbetul meu.
Amindoi intr-o poveste
Traiam clipele in doi.

Pentru noi in zorii zilei
Soarele esa pe Cer.
Florile-nfloreau Iubire
Cand ne vedeau pe-amindoi.

Toate acestea m-au facut
Sa zimbesc.Sa-mi fie bine.
Viselor tu le-ai dat viata
Si astfel am scris o poveste.

Dar cand era mai frumos
Visul tu l-ai spulberat.
Tot ce am construit noi
Intr-o clipa ai darimat.

Mi-a picat Cerul in cap
Si totul s-a stins in mine.
Am plins mult si mi-a fost greu
Dar asa e in Iubire.

Te-am iertat.Nu iti port ura
Ai gresit sau n-ai stiut.
Cum sa ma Iubesti pe mine
Acum totul e trecut.

Dar in Suflet mi-au ramas
Cicatrici ce inca dor.
Amintirile de-atunci
Imi apar si azi in Ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu