Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 18 mai 2018

Fara tine Viata mea ar fi goala
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Mai.2018

Tu esti Alintul meu din fiecare zi
Trairea mea cea mai frumoasa.
Iubirea pura.versul meu din Poezii
Intregul univers.Zana din Basme.

Tu ai venit si mi-ai dat aripi
Mai invatat sa zbor.Spre culmi inalte.
Cu tine am cunoscut Iubirea adevarata
Si mi-ai pus zimbet in privire.

Acum tu imi esti Inima din piept
Tu ma implinesti si imi dai Viata.
Daca nai fi totul s-ar spulbera
Iar eu n-as mai putea trai fara sa-mi fi aproape.

Te Iubesc mult.Traiesc prin tine
Ne completam caci suntem un intreg.
Asta inseamna fericire
Tu in bratele meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu