Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 17 mai 2018

Te-am iertat ca mai ranit
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Mai.2018

In Iubire toti gresim
Asa e lasat in Viata.
Nu stim mereu a pretui
Pe cei din Inima noastra.

Mai Iubit.Si te-am Iubit
Am fost unul linga altul.
am trait frumos un vis
Si ne-am bucurat de toate.

Tu erai Ingerul meu
Eu Barbatul visator.
Tu imi puneai Soare-n zori
Eu te alintam cu dor.

Dar intr-o zi nu stiu cum
Tu n-ai mai simtit Iubire.
Ai plecat de linga mine
In bratele unui alt Barbat.

Am ramas inmarmurit
Nu am vrut sa inteleg.
M-a durut Inima in piept
Dar astazi sunt iaras bine.

Te-am Iertat.Nu iti port ura
Nu tin suparare in Suflet.
Doar ca-m invatat sa fiu
Mai atent in dragoste.

Bucura-te de Iubire
Linga jumatatea ta.
Dumnezeu sa va aduca
Soare in Viata.bucurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu