Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 4 mai 2018

De n-ai ce face ma barfeste
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
4 Mai.2018

Brfeste-ma de nai ce face
Caci asta sti tu .doar atit.
Caci Viata ta e goala-n toate
Si te intereseaza ce fac eu.

Nimic nu esti in stare sa faci pe pamint
Caci mintea ti-e plina de ura.
Sufletul tau e gol pe dinauntru
Iar Inima far de Iubire.

Barfa nu inseamna prostie
Ci lenea mintii de-a gandi.
E Incapacitatea de a face.ceva pentru tine
Si-atunci barfesti.Pe toti.Pe mine.

Barfeste-ma.Mie nu-mi pasa
Eu imi traiesc Viata frumos.
Te las in urma.De tine nu-mi pasa
Tu pentru lumea asta esti un puturos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu