Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 mai 2018

Iubirea pentru tine s-a transformat in ura
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
12 Mai.2018

Ieri eram amindoi
Ne sarutam si ne tineam de mina.
Adormeam noaptea imbratisati
Si dimineata puneam Soarele pe Cer.

In tine am vazut frumosul absolut
Si ajunsesem sa te cred un Inger.
Dar tu prin spate ma loveai
Si devenisei foarte rece.

Cand s-a incheiat povestea noastra
Eu am plins mult.la tine m-am gandit.
Il imploram pe Dumnezeu sa te pazeasca
Si sa te faca sa imi dai un semn.

Dar tu in timpul asta vorbeai despre mine
Cu toata lumea povesteai.
Eu plingeam pentru tine
Si iti duceam dorul cu drag

Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea
Si te-a adus in fata mea.
Dar dupa atita timp am realizat
Ca-m plins degeaba.tu nu te-ai schimbat.

Acum ca-m auzit cum te-ai purtat
Cum in absenta mea tu ai vorbit de mine.
Iubirea mea in ura s-a schimbat
Si-n nepasare pentru tine.

N-am facut asta nimanui
Dar sa fiu sincer asta meriti.
Dispret si ignoranta.atit
Acum mi-esti rece si indiferenta.

Dute tu-n lumea ta cu tine
Si vezi-ti de-aletale.fa ce vrei.
Roata uite ca se invirte
Si tu acum suferi si plingi.ti-e greu.

Am plins si eu si a fost in zadar
Acum am realizat ca n-avea rost.
Ramai cu aletale.asa-i frumos
Dispretul meu il meriti cu prisosinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu