Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 mai 2018

Te-ntrebi de ce plingi azi?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Mai.2018

Asa frumoasa te-am gasit
Erai toata un zimbet si lumina.
Te-am comparat cu-n Inger ne gresit
Si m-am indragostit de la prima vedere.

Ti-am simtit Sufletul frumos
Si m-am pierdut in Ochii tai.
Mi-am dorit mult sa fim noi doi
Sa te Iubesc sa te alint.

Mi-ai spus ca vrei sa-mi fi aproape
Ca-ti plac dar ca sunt cam timid.
Sa asteptam ca timpul sa ne-arate
Dar tu vorbeai la telefon cu alti Baieti.

Voiam sa te feresc de rau
Sa-mi fi tu Zana.Inger pazitor.
Ma straduiam sa fi o rasfatata
Dar tu spuneai ca sunt gelos.

Ai rupt Sufletul si Inima in mine
Cand am vazut cat de rece poti fi.
Purtam o dragoste nemarginita pentru tine
Si ma durea ori ce gest de indiferenta.

Ai plecat . Ai ales un alt Baiat
Va puneati poze cat de fericiti erati.
Lafel cum te-ai purtat cu mine. Asa ai facut cu el
Si a plecat de linga tine.

Uite vezi de ce astazi plingi?
Pentru ca tu nu sti sa-alegi Iubirea.
Cand e la tine in brate de ea fugi
Crezi in Povesti si basme.

Acum e bine ca Ochii iti pling
Si singura esti. Tu cu tine?,
Imi pare rau ca Sufletu-n bucati ti-e rupt
Nu stiu daca te-ajuta. Dar imi pasa de tine.

Sa fim dinou noi doi.nu stiu ce-as spune
Imi place dar ma tem de tine.
Astept ca timpul sa-mi arate
Cum sa fac sa fim iar aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu