Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 mai 2018

Dorul
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Mai.2018

Afara s-a-norat si sta sa ploua
Usor vintul incepe sa adie.
Eu stau si privesc la fotografiile cu noi
Mi-e tare dor.Mi-e dor de tine.

In Suflet mi-ai ramas si Te Iubesc
Lafel ca-n prima zi cand ne-am vazut.
Astazi nu te am linga mine.Te-am pierdut
Dar dorul ma apasa.Te vreau linga mine.

Nu fi Copil.Sti ca te plac
Ca Te Iubesc nu mai incape indoiala.
Mi-e dor si vreau sa fi aici
Cum eram noi odinioara.

Alunga-mi dorul ce ma arde
Vino de graba.Te Iubesc.
Sa fim noi doi si Florile
Sa scriem iar cu stelele pe Cer povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu