Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 mai 2018

In bratele tale uit de toate
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
10 Mai.2018

Tu imi oferi Iubire si rasfat
Ma-alinti si imi faci Inima sa bata.
Cu tine aproape totul e un vis
O Lume de Poveste minunata.

La tine in brate uit de toate
De plinsul ce ma poticnea cand nu erai cu mine.
Astazi sunt cel mai fericit
Ca esti aici.Ingerul ce-mi aduce pace.

Noi doi daca intindem mina
Atingem Soarele ce straluceste.
Iar noaptea ne jucam cu luna
Si scriem Poezii cu stelele.

Tu esti zimbetul meu senin
Cuvintul ce-l rostesc intaia data.
Tot ce stiu e ca Te Iubesc
Si ca-mi esti raza mea curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu